Pages

Shake the disease

Life update...
- Posedlost čtením se mě stále drží a po Alchymistovi (Paulo Coleho), kterého jsem dnes dočetla, mám v plánu knihu Matka Davida S., narozeného 3. července 1959, dílo opět s drogovou tématikou
- Na konci nadcházejícího týdne jedu do Krakova (nějaké tipy na supr místa?!) a mám v plánu koupit lístky na Colours (haleluja). 
- Včera večer jsem byla na Muzejní noci a zamilovala se po stopadesáté do výstavy ve FAIT Gallery.
- Začala jsem sledovat Chirurgy a trávím u nich teď většinu svého volného času, ups.
- Taky se nemůžu rozhodnout, zda mám z toho teplého počasí radost nebo je mi nechutný vedro...haha.
- A rozhodně sledujte Dazed magazine web, protože tam postují nejlepší články a fotky...já sleduju a miluju!



shoes- TOPSHOP
culottes- H&M
vest- PRIMARK
bag, shirt- ZARA
choker- DIY
sunglasses- LETNYHIT.SK